کد خبر: 39426تاریخ انتشار : ۱۳:۲۱:۴۵ - یکشنبه ۱ فرو ۱۳۹۵

مسئولین رسیدگی کنند؛

پذیرایی ضعیف خودپردازها از میهمانان نوروزی در شهرستان فومن!

عابربانک ها به دلیل ماهیت خاص و حمل آسان و رهایی از صف های طولانی بانک ها به سرعت جای خود را در میان مردم دنیا باز کرده است.

روزانه جمعیت بسیار زیادی از روستاهای اطراف شهرستان برای انجام امورات خود به مرکز شهر مراجعه می کنند.

اکثر مردم برای تهیه مایحتاج خود به مرکز شهرستان می آیند و نیاز به برداشت وجه از حساب های بانکی خود را دارند اما همین مسئله مشکل ساز است چرا که اغلب شهروندان فومنی برای دریافت پول خود از عابر بانک ها باید مدت زیادی را در صف منتظر بماند.

در شهرستان فومن نیز چندین خودپرداز وجود دارد،معمولاً خرابی عابربانک‌ها در روزهایی که یارانه های نقدی یا سر برج که حقوق کارگران و کارمندان واریز میشود و یا حتی روزهای تعطیل بیشتر به چشم می آید.

حال اما در ایام تعطیلات نوروزی به سر می‌بریم و مسافران زیادی به اصلی ترین قطب گردشگری گیلان یعنی شهرستان فومن سفر کرده اند و بلاشک به پول نقد برای خرید نیاز دارند ، نیازی که در این روزها با کم‌کاری برخی بانک ها عجین شده و مشکلاتی را برای مردم فراهم آورده است.

صدای اعتراض مردم نسبت به این کاستی ها به گوشمان رسیده و ما از طریق این رسانه از مسئولین شهرستان علی الخصوص آقای فرماندار خواستاریم که فوراً نسبت به حل این موضوعات اقدام کنند.

  1. فومنی گفت:

    کلیه بانک ها با توجه به ادعای همیشگی که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود فرار می دهیم ( یعنی کلاه بر سرمردم گذاشتن ) به هیچ عنوان سرویس دهی مناسب ارائه نمی دهند.

  2. احد گفت:

    جدا کارکرد بانکها در ایام عید بد بوده و ادامه دارد

  3. احد گفت:

    واقعا باعث شرمندگی بود خودم یک روز به باجه های اداره برق صادرات تجارت ملت سپه ملی مراجعه ودر بانک ملی مدت زیادی صف ایستادم متاسفانه موفق به دریافت پول نشدم به یک مغازه مراجعه نمودم و ایشان پول دریافت نمودم

  4. علی گفت:

    سلام آقایان مسئولین محترم بهجت نیوز لطفا این ضعف بانک ها را به مسئولین رده بالا استان و کشور انعکاس دهید نه پیروزی یک طلبه کم سواد با مدرک و معدل پائین را . شرمنده مردم و اسم مبارک حضرت آیت اله بهجت باشید نه جنای سیاسی اصلاح طلب مخالف نظام و رهبری